Scenki biznesowe – zalecenia do pracy zaliczeniowej


Informujemy iż na kursie Dydaktyka Doswiadczalna i Gry Integracyjne dopuszczamy następujące problemy do superwizji końcowej:

  • gra kreatywna – „Internet jako środowisko komunikacyjne miłosników Opla” oraz „Marketingowa kreacja kobiety”
  • zabawa kreatywna – „Młodzież w nauczaniu Jana Pawła II” i „Dzieje psychiatrii w Wielkopolsce na modelu funkcjonowania szpitala Dziekanka w Gnieźnie”
  • symulacja zespołowa – „Figury Prometeusza i Syzyfa w literaturze egzystencjonalnej” oraz Gry Szkoleniowe i „Kontrola zjawisk w modzie XIX w. i XX wieku w Polsce”
  • gra decyzyjna : „Wizerunek kobiety w pismach erotycznych i pornograficznych po roku 1989” oraz „Dobra osobiste człowieka a środki społecznego przekazu”
  • symulacja komunikacyjna : „Współczesny film macedoński. Człowiek wobec historii okrucieństwa wojny” i „Zróżnicowanie walorów turystycznych Meksyku”
  • symulacja kreatywna : „Flora i fauna w ikonografii malowanych cerkwi Bukowiny” oraz „Wizja społeczeństwa w dramacie naturalistycznym na studium przypadku utworów Henryka Ibsena i Gerharta Mauptmanna”
  • symulacja biznesowa : „Wizerunek kobiety w literaturze XIX w. Na modelu twórczości A. Mickiewicza, J. Słowackiego i A. Malczewskiego” i „ Prawne i filozoficzne aspekty eutanazji w Polsce i na świecie oraz jej medialny obraz”
  • zabawa kreatywna – „Literatura dla dzieci” i „Globalizacja współczesnego świata”
  • symulacja decyzyjna : „Kultura masowa i środki jej przekazu ” oraz „Dawnych Polaków podróże do Chin”
  • Date
    Categories
    Tags
    Link
    Status

    Opublikowane:30 marca 2017

    Newsy

    Bookmark the permalink

    Zarówno komentarze jak i trackbacki są aktualnie wyłączone