Gry strategiczne – podstawy programowe do egzaminu


Potwierdzamy że na kursie Edukacja Innowacyjna i Symulacje Eksperymentalne akceptuje się poniższe tezy do superwizji końcowej:

  • gra kreatywna – „Turcy w Niemczech od Gastarbeitera do pełni praw obywatelskich” i „Człowiek w reklamie – aspekty marketingowe, psychologiczne, społeczne i prawne”
  • zabawa kreatywna – „Wpływ wyszukiwarki Google na internet i użytkowników ” i „Język reklam i ogłoszeń w gnieźnieńskich gazetach lokalnych”
  • gra słownikowa : „Duszpasterstwo Wojska Polskiego” i Gry Negocjacyjne oraz „Tyranie w Grecji”
  • symulacja lingwistyczna : „Możliwości wykorzystania energii wiatrowej w Polsce” i „Slogan językowy w reklamie marketingowej społecznej i politycznej”
  • symulacja edukacyjna : „Symbolika liturgiczna greckokatolicka w interpretacji Jana Złotoustego” oraz „Współczesny przewodnik po Katedrze Gnieźnieńskiej ”
  • symulacja komunikacyjna – „Obrazy rzeczywistości w tygodnikach lokalnych na modelu Przeglądu Gnieźnieńskiego” i „Ziołolecznictwo – dawne, a współczesne na modelu ocenianych źródeł literackich”
  • zabawa kreatywna – „Wpływ kultury ukraińskiej na społeczność lokalną obszaru Warmii i Mazur” oraz „Tabu narodzin i śmierci w powieści „Frankenstein” czyli nowożytny Prometeusz Mary Wollstonecraft Shelly”
  • symulacja słownikowa : „Rola i znaczenie szlaku świetego Jakuba w turystyce pielgrzymkowej Hiszpanii” i „Katolicyzm – Prawosławie jeko religie chrześcijańskie”
  • symulacja językowa – „Pismo linearne B Grecja nykeńska w świetle zabytków pisma” oraz „Projekt wycieczki do Islandii”
  • Date
    Categories
    Tags
    Link
    Status

    Opublikowane:23 lipca 2017

    Newsy

    Bookmark the permalink

    Zarówno komentarze jak i trackbacki są aktualnie wyłączone